Thursday, November 24, 2011

AKU MEMANG SUKA CARI MASALAH DENGAN KAU

heh , malam nih kan kan , aku langsung tak text dye . hehh , ingat ego dye je yang kuat , ego aku pun kuat jugak . dye nih jealouse macam hantuu . aku jealouse memang jealouse . but better dari dulu , aku dah tolak jauh sikit , sikit je aku tolak jealouse tuh . malam nih jugak aku tweet sakan , wahhh , aku merepek macam cibai kat tweet tuh. suka kau lah wehh , kau nak jealouse ke hape ke , nak break ? dipersilakan , aku hanya mampu senyum je :) perasaan kalau dah ke arah yang baru , tak boleh nak pakse kan ? well , cinta pun tak boleh nak pakse . sokay , aku terima ape yang kau nak buat . takpayah cakap satakat updated kat tweet ke hape ,tak puas cakap terus. kau tak payah cakap macam tuh . gentle aku cakap , kau pun SAMA je . aku belajar dari kau , kau yang ajar aku update tuh semua kan ? yess , aku memang suka bawak masalah , tak macam kau , pandai jage hati aku kan ? tak suka buat masalah dengan aku , thumbsup (Y) aku tabik kau . aku kan orang paling bermasalah , nak buat cano , itu aku . mesti kau menyesalkan kenal aku ? aku tak paham kau kan ? kau je yang paham aku kan ? tu sebab aku selalu cari masalah dengan kau . haihh , dah , serious now mood aku dah hilang lagi-2 aku tengah macam nih  . muah kiri muah kanan , dah pi jalan sana . grr ><

No comments: